ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ΤΟ ΧΑΟΣ ΣΤΟ ΥΠ. ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ

Ὁ διορισμὸς τῆς ἐκλεκτῆς τοῦ Δημοσιογραφικοῦ Ὀργανισμοῦ Λαμπράκη (ΔΟΛ), Τατιάνας Καραπαναγιώτη, στὴν ἡγεσία τοῦ Ὑπ. Πολιτισμοῦ τῆς ὑπηρεσιακῆς κυβέρνησης Πικραμένου, δείχνει τὸν τρόπο ἐπιλογῆς τοῦ ὑπηρετικοῦ πολιτικοῦ προσωπικοῦ ἢ τῶν ἐξουσιοφρενῶν ἐπαγγελματιῶν μπαμπουΐνων-πολιτικῶν κατὰ τὸν Κλεάνθη Γρίβα, ἀλλὰ καὶ τὸν σημαντικότερο λόγο ποὺ φθάσαμε ἕνα βῆμα πρὶν ἀπὸ τὴν κατάρρευση. Ἂς διαβάσουμε τὸ "πλούσιο" βιογραφικό της στὴν "Ἡμερησία On Line" τῆς 17ης Μαΐου:  


Γεννήθηκε στὴν Ἀθήνα καὶ εἶναι κόρη τοῦ δημοσιογράφου Λέοντα Καραπαναγιώτη καὶ τῆς Ἑλένης Βαλαωρίτη. Ἀπὸ τὴν πλευρὰ τῆς μητέρας της κατάγεται ἀπὸ τὴν παλαιὰ οἰκογένεια Βαλαωρίτη καὶ εἶναι ἐγγονὴ τοῦ ὑπουργοῦ Ἀριστοτέλη Ι. Βαλαωρίτη, δισέγγονη τοῦ πολιτικοῦ καὶ τραπεζίτη (;) Ἰωάννη Βαλαωρίτη καὶ τοῦ ποιητῆ Ἀριστοτέλη Βαλαωρίτη. Φοίτησε στὴν σχολὴ Μωραΐτη καὶ σπούδασε στὸ Λονδῖνο. Ἐργάζεται ὡς παραγωγὸς ταινιῶν, τηλεοπτικῶν ἐκπομπῶν ("Οἱ Φάκελλοι", 2004-2008, σ.σ. τοῦ περιβόητου Ἄλεξ Παπαχελᾶς...) καὶ ντοκυμανταὶρ καὶ ἔχει διατελέσει πρόεδρος τοῦ Ἑλληνικοῦ Κέντρου Κινηματογράφου. Σήμερα εἶναι παραγωγὸς τῶν τηλεοπτικῶν ἐκπομπῶν "Ἔρευνα" τοῦ Παύλου Τσίμα καὶ "Πρωταγωγνιστὲς" τοῦ Σταύρου Θεοδωράκη (σ.σ. κατὰ σύμπτωσιν παραγωγοὶ τοῦ Mega καὶ οἱ δύο...). Παράλληλα συνεργάζεται μὲ ἐκδοτικοὺς οἴκους ὡς φωτογράφος. Στὶς βουλευτικὲς ἐκλογὲς τοῦ 2009 τοποθετήθηκε σὲ μὴ ἐκλόγιμη θέση τοῦ ψηφοδελτίου Ἐπικρατείας τοῦ ΠΑΣΟΚ. Τὸν Φεβρουάριο τοῦ 2012 κλήθηκε νὰ ἀντικαταστήσῃ τὴν Μάγια Τσόκλη ποὺ εἶχε παραιτηθῆ, μὲ ἀποτέλεσμα νὰ καταλάβῃ βουλευτικὴ ἕδρα (σ.σ. ἐνν. πάλι μὲ τὴν ἀξία της...).


Ἀπ' τὸ ἀνωτέρω βιογραφικὸ τὸ μόνο "προσὸν" ποὺ συνάγεται εἶναι ἡ εὐγενὴς καταγωγὴ τῆς νέας Ὑπουργοῦ ἐπὶ τοῦ Πολιτισμοῦ, ἐνῷ ἀξιοσημείωτο εἶναι ὅτι στερεῖται ὁποιουδήποτε τίτλου ἀνωτάτων ἢ καὶ ἀνωτέρων σπουδῶν. Ὑπ' αὐτὴν τὴν ἔννοιαν μᾶλλον θὰ ἀποτελέσῃ μίαν "ἐπανέκδοση" τοῦ προκατόχου της, τοῦ πιὸ στενοῦ συνεργάτη τοῦ ΓΑΠ καὶ ἀρχικηπουροῦ του, τοῦ Παύλου Γερουλάνου, ἂν καὶ ὅπως εἶπε πολὺ εὔστοχα ὁ Κώστας Ζουράρις: "ὅ,τι καὶ νὰ εἶναι ἀποκλείεται νὰ ἀποδειχθῇ χειρότερη ἀπ' τὸν Γερουλᾶνο". Σχεδὸν ἀγράμματη σὰν τὸν Πώλ, ἀλλὰ μὲ παραδοσιακοὺς δεσμοὺς μὲ τοὺς κύκλους τῆς ἑλλαδικῆς Ὀλιγαρχίας, ὅπως κι ἐκεῖνος· διαθέτει ἄλλως τε καὶ τίτλους ἰδιοκτησίας στὴν νῆσο Μαδουρῆ, σὲ ἀντίστιξη μὲ τὸν προκάτοχό της ποὺ ἡ εὐγενική του καταγωγὴ ἔφθανε ἔως τοὺς σταύλους τοῦ πάλαι ποτὲ "Παλατίου" καὶ σὲ κάποια ἀγροτεμάχια, πρὸς ἀξιοποίησιν, στὸ Ἑλληνικό... Τὸ αὐθόρμητο ἐρώτημα ποὺ θὰ μποροῦσε νὰ ὑποβάλλῃ ὁ καθεὶς ἐξ ἡμῶν εἶναι ἕνα: γιατί στὸ Ὑπουργεῖο Πολιτισμοῦ; 


Ἀπαντᾶμε: πρῶτον, διότι ἀποτελεῖ τὸ ὑπουργεῖο (ὅπως καὶ τὸ "Ἀπὸ τὸ Ἐξωτερικόν"...) ποὺ ἔχει τὶς μεγαλύτερες πιστώσεις, γι' αὐτὸ καὶ ὅλοι οἱ Πρωθυπουργοὶ διορίζουν τοὺς στενοὺς συγγενεῖς τους ἢ τοὺς "κολλητούς" τους καὶ δεύτερον, διότι ὁ ΔΟΛ ἐνδιαφέρεται, μᾶλλον "καίγεται", γιὰ τὰ τοῦ πολιτισμοῦ (θυμηθῆτε τὶς σκανδαλώδεις συμβάσεις καὶ τὰ θαλασσοδάνεια τοῦ Μεγάρου Μουσικῆς ἢ τὸν ἐξ ἴσου σκανδαλώδη διορισμὸ τοῦ Στ. Ψυχάρη στὸ "Ἅγιον" Ὄρος...). Τὰ κονδύλια αὐτὰ προορίζονται γιὰ τοὺς ὀλίγους καὶ ἐκλεκτοὺς φίλους, ἐνῷ ἀποτελοῦν μία πρώτης τάξεως εὐκαιρία ἀλλαγῆς συνειδήσεων, μέσῳ τῆς συναλλαγῆς ποὺ τὴν προϋποθέτει...

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η ΑΛΛΗΓΟΡΙΑ ΤΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ ΣΤΗΝ "ΠΟΛΙΤΕΙΑ"

ΜΝΗΜΟΣΥΝΟ ΙΟΥΛΙΑΝΟΥ ΚΑΙ ΠΛΗΘΩΝΟΣ ΣΤΙΣ 25 ΙΟΥΝΙΟΥ

ΣΥΝΑΝΤΗΣΙΣ ΠΛΑΤΩΝΙΚΩΝ ΣΤΙΣ 6 ΜΑΪΟΥ